:: BARISAN ALUMNI MADA FORM 4 ::
Assalamualaikum. Kami gembira anda bersama kami. Daftar Sebagai Ahli FORUM BARISAN ALUMNI MADA FORM 4 Anda Di Sini!!!


Maahad Darul Anuar (MADA)
 
HomeCalendarGalleryFAQSearchRegisterMemberlistUsergroupsLog in
Menu Utama
 Forum
 Senarai Ahli
 Profail
 FAQ
 Carian
Search
 
 

Display results as :
 
Rechercher Advanced Search
Poll
Pendapat antum mengenai kewujudan Portal ini.
 Mengeratkan ukhwah
 Seiring Teknologi
 Menyuarakan Pandangan
 Pendekatan untuk lebih mengenali Islam
 Sumber maklumat islamik
View results
Latest topics
» Pendapat antum mengenai kewujudan Portal ini.
by izzjaja Tue 06 Mar 2012, 8:44 pm

» rindu
by ndzrh Sat 22 Oct 2011, 2:13 am

» hujan
by ndzrh Sat 22 Oct 2011, 1:54 am

» fiqh dan fatwa
by ndzrh Sat 22 Oct 2011, 1:43 am

» jejak kasih~
by ndzrh Sat 22 Oct 2011, 1:29 am

» KITA DI HINA OLEH GURU MADA SWASTA
by sabri Mon 28 Jun 2010, 7:49 am

» YIK NAK AMBIL MADA BALIK BULAN FEB NI?
by faez92 Fri 09 Apr 2010, 2:48 am

» Tamrin Qiadi MTM 2009
by faez92 Fri 09 Apr 2010, 2:45 am

Affiliates

Portal BALADI

Follow us on Twitter
Statistics
We have 89 registered users
The newest registered user is siti nurul najiha bt sams

Our users have posted a total of 600 messages in 108 subjects
Who is online?
In total there are 2 users online :: 0 Registered, 0 Hidden and 2 Guests

None

Most users ever online was 17 on Fri 05 Jun 2009, 2:06 am

Share | 
 

 cinta vs suka....

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
FaTgirl
Perintis Alumni
Perintis Alumni


Number of posts : 22
Location : WHeReVeR i STaY
Registration date : 04/03/2009

PostSubject: cinta vs suka....   Fri 20 Mar 2009, 12:24 pm

dihadapan org yg kita cinta,hati kita akn b'dengup kencang...
tp,,,didepan org yg kita suka,hati kita akn gembira...

didepan org yg kita cinta,musim sentiasa b'-bunga2...
didepan org yg kita suka,musim itu cuma b'angin sj...

jikalau kita lihat kedlm mata org yg kita cinta,kita akn kaku...
jikalau kita lihat kedlm mata org yg kita suka,kita akn t'senyum...

didpn org yg kita cinta,lidah kelu utk b'kata2...
didpn org yg kita suka,lidah bebas b'kata apa sj...

didpn org yg kita cinta,kita m'jd malu...
didpn org yg kita suka,kita akn tunjukkan imej sebenar...

kita x boleh m'renung mata org yg kita cinta....
tp,,,kita selalu m'renung mata org yg kita suka...

bila org yg kita cinta m'nangis,kita akn turut m'nangis...
bila org yg kita suka m'nangis,kita akn buat dia gembira...

perasaan cinta b'mula dr kata......
perasaan suka b'mula dr telinga......

jd,,,,,jikalau kita b'henti m'yukai seseorg yg kita suka....umpama kita m'buang telinga kita.
tp,,,,jk kita cuba m'nutup mata cinta b'buah m'jd air mata.....
setiap org akn m'alami ini dlm hidup mrk,,,,

cuma......fikirkanlah b'-sama2 siapa yg anda cinta,,,,

lol! lol! lol! I love you I love you I love you
Back to top Go down
View user profile
*MiNa*
Perintis Alumni
Perintis Alumni


Number of posts : 30
Location : Palace
Registration date : 02/11/2008

PostSubject: Re: cinta vs suka....   Fri 20 Mar 2009, 2:15 pm

betul ke macam tu???


tak tau lah pulak......


em.........



cinta vs suka....


ada penglmn ke??
Back to top Go down
View user profile
FaTgirl
Perintis Alumni
Perintis Alumni


Number of posts : 22
Location : WHeReVeR i STaY
Registration date : 04/03/2009

PostSubject: Re: cinta vs suka....   Fri 20 Mar 2009, 2:22 pm

pengalaman???ntahla,,,, Very Happy

cinta.....untuk org yg kita cintalah,,,,,ikut la sape2 pun....

tp,suka......kita suka kat sume org......cam family,kwn n sape2 je la,,,,

tp satu cinta yg akn kekal,,,,

kat sape ek?

boypren?pakwe?cowok?balak?ikut korangla......tp,korang mesti tau jwpn nyer kn?

albino albino
Back to top Go down
View user profile
*MiNa*
Perintis Alumni
Perintis Alumni


Number of posts : 30
Location : Palace
Registration date : 02/11/2008

PostSubject: Re: cinta vs suka....   Fri 20 Mar 2009, 3:06 pm

em............da tau........



thanx ya.........
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: cinta vs suka....   Today at 9:09 pm

Back to top Go down
 
cinta vs suka....
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
:: BARISAN ALUMNI MADA FORM 4 :: :: Bicara Santai :: Sajak & Puisi-
Jump to: