:: BARISAN ALUMNI MADA FORM 4 ::
Assalamualaikum. Kami gembira anda bersama kami. Daftar Sebagai Ahli FORUM BARISAN ALUMNI MADA FORM 4 Anda Di Sini!!!


Maahad Darul Anuar (MADA)
 
HomeCalendarGalleryFAQSearchRegisterMemberlistUsergroupsLog in
Menu Utama
 Forum
 Senarai Ahli
 Profail
 FAQ
 Carian
Search
 
 

Display results as :
 
Rechercher Advanced Search
Poll
Pendapat antum mengenai kewujudan Portal ini.
 Mengeratkan ukhwah
 Seiring Teknologi
 Menyuarakan Pandangan
 Pendekatan untuk lebih mengenali Islam
 Sumber maklumat islamik
View results
Latest topics
» Pendapat antum mengenai kewujudan Portal ini.
by izzjaja Tue 06 Mar 2012, 8:44 pm

» rindu
by ndzrh Sat 22 Oct 2011, 2:13 am

» hujan
by ndzrh Sat 22 Oct 2011, 1:54 am

» fiqh dan fatwa
by ndzrh Sat 22 Oct 2011, 1:43 am

» jejak kasih~
by ndzrh Sat 22 Oct 2011, 1:29 am

» KITA DI HINA OLEH GURU MADA SWASTA
by sabri Mon 28 Jun 2010, 7:49 am

» YIK NAK AMBIL MADA BALIK BULAN FEB NI?
by faez92 Fri 09 Apr 2010, 2:48 am

» Tamrin Qiadi MTM 2009
by faez92 Fri 09 Apr 2010, 2:45 am

Affiliates

Portal BALADI

Follow us on Twitter
Statistics
We have 89 registered users
The newest registered user is siti nurul najiha bt sams

Our users have posted a total of 600 messages in 108 subjects
Who is online?
In total there is 0 user online :: 0 Registered, 0 Hidden and 0 Guests :: 1 Bot

None

Most users ever online was 17 on Fri 05 Jun 2009, 2:06 am

Share | 
 

 BERITA SEDIH UTK SEMUA

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
Admin
Webmaster
avatar

Number of posts : 143
Age : 24
Location : Tumpat, Kelantan
Registration date : 20/10/2008

PostSubject: BERITA SEDIH UTK SEMUA   Wed 01 Apr 2009, 8:33 pm

Dr Khairul Idzwan Baharin iaitu bekas vokalis kumpulan nasyid saujana macam pondan?


Itulah yang dikatakan sebahagian besar forumer malaysia!


Dulu masa kecil2..Rindok Blog suka betul dengar lagu “sepohon kayu”


Jika benar dalam gambar ini ialah Dr Khairul Idzwan Baharin,


Pasti ramai peminat kumpulan saujana “Sejuk mata memandang” imej anda dahulu berbanding sekarang..


Dan pasti ramai anggota kumpulan nasyid lain mempunyai pandangan yang sama



Dulu..




Sekarang..


Ahli-ahli Saujana (mengikut turutan abjad)



  1. Aza (Azalinor Abdul Rahman)

  2. Idzu (Khairul Idzwan Baharin)

  3. Kimi (Mohd Hakimi Haji Harun)

  4. Ley (Faizul Hizal Ghazali)

  5. Pyan (Mohd Suffian Amrin)



Anggota Baru:



  1. Najer (Wan Najran Wan Mohd Noh)

  2. Shaher (Ahmad Shahir Zawawi)


  3. SAKSIKAN VIDEO DI BAWAH INI UTK MELIHAT PERUBAHANNYA



Back to top Go down
View user profile http://www.ibnuyusuf.blogspot.com
Admin
Webmaster
avatar

Number of posts : 143
Age : 24
Location : Tumpat, Kelantan
Registration date : 20/10/2008

PostSubject: Re: BERITA SEDIH UTK SEMUA   Wed 01 Apr 2009, 8:37 pm

ni sorg lagi mamat..
mamat ni aku mmg xberkenan tp klu abg izu saujana ni aku xbleh tima..

inilah orgnya..

FAIZAL TAHIR

DAHULU...



SEKARANG...

Back to top Go down
View user profile http://www.ibnuyusuf.blogspot.com
Admin
Webmaster
avatar

Number of posts : 143
Age : 24
Location : Tumpat, Kelantan
Registration date : 20/10/2008

PostSubject: Re: BERITA SEDIH UTK SEMUA   Wed 01 Apr 2009, 8:42 pm

yg ni pon 2x5 dgn faizal tahir iaitu..

FAISAL FAR EAST..

kepada FAISAL AF6..

DAHULU..



SEKARANG

Back to top Go down
View user profile http://www.ibnuyusuf.blogspot.com
ndzrh
Alumni Bintang
Alumni Bintang
avatar

Number of posts : 154
Age : 24
Location : kuala lumpur
Registration date : 29/11/2008

PostSubject: Re: BERITA SEDIH UTK SEMUA   Thu 02 Apr 2009, 9:43 am

يا مقلب القلوب ثبت قلوبنا على دينك وعلى طاعتك


mafhumnya:wahai TUHAN yang maha membolak balik hati manusia..tetapkan HATIku di dalam agamaMU dan ketaatan padaMU

bace la doa ni sokmo agar dijauhkan dr apa yg kte x sngka berlaku pada diri kita...
Back to top Go down
View user profile
Admin
Webmaster
avatar

Number of posts : 143
Age : 24
Location : Tumpat, Kelantan
Registration date : 20/10/2008

PostSubject: Re: BERITA SEDIH UTK SEMUA   Fri 03 Apr 2009, 10:53 am

Quote :
Penjelasan Isu Dr Izu

Sesiapa sahaja pasti terkejut mendengarkan berita menyaksikan kisah yang terpapar di media mengenai sahabat kita, Khairul Idzwan Baharin. Kalau anda sedih, bayangkan apa pula perasaan sahabat-sahabat Saujana, ahli keluarga, malah guru-guru di SMAP Kajang. Bukan kepalang.

Kami dihujani komen dan panggilan bertanyakan reaksi dan respon. Wartawan, teman, peminat, keluarga. Tapi jawapan kami terbatas. Kami sendiri sudah hampir tiga tahun tidak bertemu Izu. Kalaupun berjumpa, hanya di talian atau SMS. Berita yang kami dapat pun melalui kawan-kawan yang tidak ketahuan kebenaran khabarnya. Jadi, mungkin Izu ada alasan tersendiri mengapa begitu jadinya. Kami mohon maaf sekiranya Izu telah melukakan hati kalian. Apapun, marilah kita sama-sama doakan semoga Allah sentiasa di sisi untuk membantu dan memberi hidayah. Janganlah menghitung, kerana Allah itu sebaik-baik penghitung. Janganlah mengeji, kerana Allah jualah yang membalas nanti. Kerana doa itu senjata mukmin, maka doa jualah penawarnya.
Saujana takkan berhenti...
Back to top Go down
View user profile http://www.ibnuyusuf.blogspot.com
Admin
Webmaster
avatar

Number of posts : 143
Age : 24
Location : Tumpat, Kelantan
Registration date : 20/10/2008

PostSubject: Re: BERITA SEDIH UTK SEMUA   Fri 03 Apr 2009, 10:59 am

Quote :
Penjelasan Isu Dr Izu

Sesiapa sahaja pasti terkejut mendengarkan berita menyaksikan kisah yang terpapar di media mengenai sahabat kita, Khairul Idzwan Baharin. Kalau anda sedih, bayangkan apa pula perasaan sahabat-sahabat Saujana, ahli keluarga, malah guru-guru di SMAP Kajang. Bukan kepalang.

Kami dihujani komen dan panggilan bertanyakan reaksi dan respon. Wartawan, teman, peminat, keluarga. Tapi jawapan kami terbatas. Kami sendiri sudah hampir tiga tahun tidak bertemu Izu. Kalaupun berjumpa, hanya di talian atau SMS. Berita yang kami dapat pun melalui kawan-kawan yang tidak ketahuan kebenaran khabarnya. Jadi, mungkin Izu ada alasan tersendiri mengapa begitu jadinya. Kami mohon maaf sekiranya Izu telah melukakan hati kalian. Apapun, marilah kita sama-sama doakan semoga Allah sentiasa di sisi untuk membantu dan memberi hidayah. Janganlah menghitung, kerana Allah itu sebaik-baik penghitung. Janganlah mengeji, kerana Allah jualah yang membalas nanti. Kerana doa itu senjata mukmin, maka doa jualah penawarnya.
Saujana takkan berhenti...
Back to top Go down
View user profile http://www.ibnuyusuf.blogspot.com
ndzrh
Alumni Bintang
Alumni Bintang
avatar

Number of posts : 154
Age : 24
Location : kuala lumpur
Registration date : 29/11/2008

PostSubject: Re: BERITA SEDIH UTK SEMUA   Sun 31 May 2009, 10:42 am

Sad

sian kat org camni...
tp kebanyakan yg jd camni kerana faktor pergaulan jga..
mse ndzrh skola rnda dluw ad dak skola pondan...
dy kemba,yg abg lembut yg adk kasar sngt...
ble jmpa blk ngn abg 2,dy ckp org lembut ni dak laki x nak bergaul sngt ngn dorng..
sbb 2 kwn ngn pompuan & pengaruhnya terlalu kuat...
Back to top Go down
View user profile
Admin
Webmaster
avatar

Number of posts : 143
Age : 24
Location : Tumpat, Kelantan
Registration date : 20/10/2008

PostSubject: Re: BERITA SEDIH UTK SEMUA   Sun 31 May 2009, 10:33 pm

btol3...
ana pon da jd lembut sbb xder org sudi bgaul dgn ana mlainkan pompuan..
Back to top Go down
View user profile http://www.ibnuyusuf.blogspot.com
ndzrh
Alumni Bintang
Alumni Bintang
avatar

Number of posts : 154
Age : 24
Location : kuala lumpur
Registration date : 29/11/2008

PostSubject: Re: BERITA SEDIH UTK SEMUA   Mon 01 Jun 2009, 10:54 am

affraid


yak!!!
mne ley cm2..

but no coment...
tp ttp X BOLEY!!!!
kna cri gk org laki yg boley dbuat kwn!!
sng nak settle pew2 masalah yg berkaitan kaum ADAM
Back to top Go down
View user profile
Admin
Webmaster
avatar

Number of posts : 143
Age : 24
Location : Tumpat, Kelantan
Registration date : 20/10/2008

PostSubject: Re: BERITA SEDIH UTK SEMUA   Mon 01 Jun 2009, 5:05 pm

ye..
Back to top Go down
View user profile http://www.ibnuyusuf.blogspot.com
ndzrh
Alumni Bintang
Alumni Bintang
avatar

Number of posts : 154
Age : 24
Location : kuala lumpur
Registration date : 29/11/2008

PostSubject: Re: BERITA SEDIH UTK SEMUA   Tue 02 Jun 2009, 12:02 pm

tAw x pew..
JGN BIARKAN DIRI ANDA DISELUBUNGI WANITA
huhuhu...kidding..
jgn amk aty lak
Back to top Go down
View user profile
Admin
Webmaster
avatar

Number of posts : 143
Age : 24
Location : Tumpat, Kelantan
Registration date : 20/10/2008

PostSubject: Re: BERITA SEDIH UTK SEMUA   Tue 02 Jun 2009, 2:16 pm

ok~


Last edited by Admin on Wed 10 Jun 2009, 6:16 pm; edited 1 time in total
Back to top Go down
View user profile http://www.ibnuyusuf.blogspot.com
MuNiRaH
Sahabat Baru
Sahabat Baru


Number of posts : 4
Location : seLangOr...
Registration date : 25/11/2008

PostSubject: Re: BERITA SEDIH UTK SEMUA   Tue 09 Jun 2009, 9:51 pm

pe nk jd la zaman lo ni..

faizal tahir katenye dye hnye tolng kawnnye je time tu..

skang ni ramai yg dh jd ntah cm pape r..

akhir zaman la katekn..
Back to top Go down
View user profile
Admin
Webmaster
avatar

Number of posts : 143
Age : 24
Location : Tumpat, Kelantan
Registration date : 20/10/2008

PostSubject: Re: BERITA SEDIH UTK SEMUA   Wed 10 Jun 2009, 6:15 pm

wallahu'alam..
yg pnting artis cam ana ni xkn jd camtu..
hua3

_________________


:: www.ibnuyusuf.blogspot.com ::
Back to top Go down
View user profile http://www.ibnuyusuf.blogspot.com
MuNiRaH
Sahabat Baru
Sahabat Baru


Number of posts : 4
Location : seLangOr...
Registration date : 25/11/2008

PostSubject: Re: BERITA SEDIH UTK SEMUA   Sat 04 Jul 2009, 2:59 pm

ye ke x kn..
sape taw akn dtg..
tup3...
dpt brite...
hehehehee..
Back to top Go down
View user profile
khalifah
Alumni Harapan
Alumni Harapan
avatar

Number of posts : 14
Age : 25
Location : ~~wherever..in this world..~~
Registration date : 25/06/2009

PostSubject: Re: BERITA SEDIH UTK SEMUA   Fri 24 Jul 2009, 12:17 pm

aper pun kiter doakan agar umat islam nie x terus hanyut yup ..............kengkawan
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: BERITA SEDIH UTK SEMUA   

Back to top Go down
 
BERITA SEDIH UTK SEMUA
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
:: BARISAN ALUMNI MADA FORM 4 :: :: Bicara Santai :: Hebahan-
Jump to: